جمعه، 3 آذر 1396
متن پیامک    تاریخ ارسال
 باید زیاد مطالعه کنید تا بدانید که کم می دانید. ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
 بهترین راه پیش بینی آینده، ساختن آن است. ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
 هرگز از کسی که همیشه با من موافق بود چیزی یاد نگرفتم. ۷ اسفند ۱۳۹۵
 از سرزنش کردن دیگران در جمع خودداری کنید. این امر بهره وری را کاهش می دهد. ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
 فرهنگ و روحیه کار تیمی را در سازمانتان نهادینه نمایید.  ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
 بهره وری یعنی گرفتن بهترین نتیجه از امکانات موجود.خود را چقدر بهره ور می دانید.  ۲ بهمن ۱۳۹۵
 کارکنان باید آنگونه شوند که بتوانند پیشنهادهای خود را رو در رو با مدیران مطرح کنند.
۲۵ دی ۱۳۹۵
 بهره وری یعنی: حداکثر استفاده از نعمتها و عدم اسراف. ۴ دی ۱۳۹۵
 وارد عمل شدن بدون برنامه ریزی علت همه شکست ها است. ۲۰ آذر ۱۳۹۵
 برای آنان که مصمم و راسخند، فرصت همواره وجود خواهد داشت. ۱۳ آذر ۱۳۹۵
 ناراضی ترین مشتریان شما، بزرگترین منبع یادگیری شما هستند. ۶ آذر ۱۳۹۵
 گام نخست پیروزی، آگاهی است.
 ۲۹ آبان ۱۳۹۵
 جامعه وقتی فرزانگی و سعادت می یابد که مطالعه، کار روزانه اش باشد. ۲۲ آبان ۱۳۹۵
 تطابق آموزش و شغل، عامل بهره وری بیشتر نیروی کار است.  ۱۵ آبان ۱۳۹۵
 قبل از مدیریت بر دیگران، مدیریت بر خویشتن را بیاموزید. ۸ آبان ۱۳۹۵
 اولین رمز موفقیت در کار، خودباوری است. ۱ آبان ۱۳۹۵
 گاهی اوقات بدون اطلاع قبلی وارد اتاق کارکنان شوید و شخصا با آنها به گفت و گو بپردازید. ۲۴ مهر ۱۳۹۵
 نحوه استفاده از نرم افزارهای مرتبط با کار خود را بیاموزید.  ۱۷ مهر ۱۳۹۵
 با اولین برخورد، در مورد کسی قضاوت نکنید. ۱۰ مهر ۱۳۹۵
 با برقراری امنیت شغلی در محیط، روحیه کاری افراد را بهبود ببخشید. ۳ مهر ۱۳۹۵
 پیش از پذیرش هر کاری به دانش آن مجهز شوید. ۲۰ شهریور ۱۳۹۵
 بهترین استراحت، مطالعه کردن است.  ۱۳ شهریور ۱۳۹۵
 برای ارتقاء سطح دانش کارمندان و افزایش بهره وری آنان، کلاسهای آموزشی ترتیب دهید و از لوازم کمک آموزشی بهره گیرید. ۶ شهریور ۱۳۹۵
 اگر از موضوعی علمی، اطلاعاتی ندارید یا احتیاج به توضیحات بیشتری دارید، بدون هیچ تردیدی سوال کنید. ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
 با محول کردن مسئولیت به کارمندان مستعد و خلاق، زمینه رشد و خلاقیت آنان را فراهم کنید.  ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
 با بی اهمیت جلوه دادن کارهای کارمندان، زحمات آنان را بی ارزش نکنید.  ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
 وظایف کارمندان را متناسب با توانایی های فیزیکی و حرفه ای آنان تعیین کنید. ۲ مرداد ۱۳۹۵
 از مشورت و نظرخواهی با نیروی جوان ابایی نداشته باشید. ۲۶ تیر ۱۳۹۵
 جدی، اما لطیف باشید. ۱۹ تیر ۱۳۹۵
 قاطع، اما مهربان باشید. ۱۲ تیر ۱۳۹۵
 دانش حرفه ای خود را تا حدی بالا ببرید که در موارد لزوم در مقابل کلیه سوالات حرفه ای حاضر جواب باشید.  ۵ تیر ۱۳۹۵
 برای همه سطوح سازمان حتی خدمه و نامه رسانها احترام قائل شوید.  ۲۲ خرداد ۱۳۹۵
 در سمینارهای مرتبط با فعالیت خود شرکت کنید. ۱۶ خرداد ۱۳۹۵
 همیشه به خاطر داشته باشید تواضع و متانت بر شکوه شما می افزاید. ۸ خرداد ۱۳۹۵
 بدون تفکر و درنگ پاسخ ندهید. ۱ خرداد ۱۳۹۵
 با بی توجهی، تلاش و زحمات زیردستان را بی ارزش نکنید.  ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
 همواره معلم باشید و یادتان باشد که همکاران شما از رفتار شما بیشتر از گفتار شما می آموزند. ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
 در صورت لزوم با قاطعیت نه بگویید. ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
 در به وجود آوردن فضای رقابتی سالم، کوشا باشید. ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵
 در هر زمینه هرچه بیشتر یاد بگیرید و دانش خود را بالا ببرید، اعتماد بنفس تان بیشتر می شود.
 ۲۸ فروردین ۱۳۹۵
آمار زیربنای تمام حرکتهایی است که در سازمان انجام می شود.  ۲۱ فروردین ۱۳۹۵
 همیشه آماده باشید تا اگر کسی ایده تازه و بهتری پیشنهاد کرد آن را جایگزین ایده قدیمی خودتان نمایید.
 ۱۴ فروردین ۱۳۹۵