متن پیامک |
تاریخ ارسال |
مدير موفق بيش از آنكه فرصتها را بيابد، آنها را مي سازد. |
20 اسفند 1391 |
فقط آنانكه داراي عملكرد ضعيف هستند، نمي خواهند ارزيابي شوند. |
13 اسفند 1391 |
آغاز هر كار مهمترين قسمت آن است. |
5 اسفند 1391 |
اشخاصي كه هرگز وقت ندارند، آنهايي هستند كه كمتر كار مي كنند. |
28 بهمن1391 |
اگر خواهان كاركنان خلاق هستيد، زمان كافي براي ايفاي نقش به آنان بدهيد. |
7 بهمن1391 |
يكي از راه هاي ايجاد انگيزه در كاركنان، احترام گذاشتن به آنهاست. |
30 دي1391 |
مدير توانمند كسي است كه به افراد متوسط نشان دهد چگونه مي توانند كار افراد بزرگ را انجام دهند. |
24 دي1391 |
انعطاف پذير باشيد. هميشه اين احتمال را بدهيد كه ممكن است حق با شما نباشد. |
16 دي1391 |
بهترين نسخه براي نادان ماندن فرد تا ابد، اين است كه شخص به معلوماتش قانع باشد. |
9 دي1391 |
هر دستاورد بزرگي، روزگاري غيرممكن به نظر مي رسيد. |
25 آذر1391 |
اگر مي خواهيد به قله برسيد، بايد مطمئن شويد هر قدم كه برمي داريد به آن نقطه منتهي مي شود. |
19 آذر1391 |
مديران موفق هميشه تصميم هاي درست نمي گيرند، اما تصميم هاي اشتباه خود را درست مي كنند. |
11 آذر1391 |
از عنوان كردن فرامين غيرقابل اجرا و غيرمنطقي احتراز جوييد، زيرا جز خدشه دار كردن شخصيت حرفه اي شما پيامدي ندارد. |
6 آذر1391 |
در موقعيت بحراني بر خود مسلط باشيد و نگذاريد زيردستان از اضطراب شما آگاه شوند. |
27 آبان1391 |
وقتي پيشنهادي داريد و يا حتي دستوري مي دهيد بايد مطمئن باشيد كه دلائل آن را نيز مي توانيد ابراز داريد. |
20 آبان1391 |
اگر خود را باور داشته باشيد هر كاري شدني است. |
6 آبان1391 |
در هر مرحله از کار که هستید از مشورت دیگران رویگردان نباشید. |
7شهریور1391 |
در سمینارهای مرتبط با فعالیت های خود شرکت فرمایید. |
6شهریور1391 |
مطمئن شوید که حق و حقوق دیگران توسط مسئولین و سرپرتان سازمان رعایت می شود. |
5شهریور1391 |
با بی توجهی، تلاش و زحمات زیردستان را بی ارزش نکنید. |
4شهریور 1391 |
امام باقر(ع):در را به روی مردم باز کن و دسترسی مردم را به خودت آسان گردان و ستمدیده را یاری کن و حق ستمدیدگان را به آنان برگردان.(بحارالانوار،ج14،ص47) |
3شهریور1391 |
امام علی(ع):برای انسان عیب نیست که حقش به تاخیر افتد،عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.(محاظرات ج1ص251) |
24مرداد1391 |
امام علی(ع):ثمره تفریط و کوتاهی پشیمانی است و ثمره دوراندیشی سلامت.(محاظرات ج2ص313) |
23مرداد1391 |
امام علی(ع):ظرافت و دقت در برنامه ریزی بهتر از امکانات است. |
22مرداد1391 |
امام علی(ع):شادی مومن در رخسار او و اندوهش در دلش است.(نهج البلاغه) |
21مرداد1391 |
امام علی(ع):خداوند رحمت کند بنده ای را که بداند از کجا آمده و اکنون در کجاست و به کجا می رود. |
18مرداد1391 |
امام علی(ع):پایداری زندگی به حسن برنامه ریزی و ماندگاری آن به حسن مدیریت است. |
17مرداد1391 |
امام علی(ع):در موقع اقتدار گذشت کن و زمانی که به مقام رسیدی،نیکی کن تا ریاست و آقایی تو کامل شود. |
16مرداد1391 |
امام علی(ع):شما را به پرهیزکاری خدا و نظم در کارهایتان سفارش می کنم. |
15مرداد1391 |
امام علی(ع):پس آنگاه برگزیده ترین آنان در نزد تو باید حقگوترین آنها در عین تلخی حقایق تو باشد.(نهج البلاغه) |
14مرداد1391 |
امام علی(ع) خطاب به مالک اشتر:افرادی را که در حق گویی از همه صریح ترند و در آنچه که خدا نمی پسندد تو را مددکار نباشندانتخاب کن،چه خوشایند تو باشد یا ناخوشایند. |
11مرداد1391 |
امام علی(ع):هیچ چیز مانند مشورت،درستی و حقیقت را آشکار نمی سازد. |
9مرداد1391 |
امام علی(ع):داناترین مردم کسی است که آینده را بهتر ببیند. |
8مرداد1391 |
امام علی(ع):پیروزی در سایه دوراندیشی و احتیاط است،احتیاط به تفکر و تفکر به حفظ اسرار است. |
7مرداد1391 |
امام علی(ع)خطاب به مالک اشتر: تلاش کن تا هرکاری را در جای خود و در زمان مخصوص به خود انجام دهی. |
4مرداد1391 |
امام علی(ع)خطاب به مالک اشتر: هر روز را به کار همان روز اختصاص بده که هر روزی را کاری است در حد گنجایشش. |
3مرداد1391 |
امام علی(ع)خطاب به مالک اشتر: نیازمندیهای مردم را در همان روز که به اطلاعت می رسد مرتفع ساز. |
2مرداد1391 |
امام علی(ع)خطاب به مالک اشتر: با دانشمندان فراوان گفتگو کن و با حکیمان فراوان بحث کن که مایه آبادانی و اصلاح شهرها و برقراری نظم و قانون است. |
1مرداد1391 |
تعویق انداختن کارها، یعنی هنر همراهی با گذشته! |
28تیر1391 |
تمرکز اولین شرط رسیدن به موفقیت است. تمرکز یعنی هدایت تمام نیروها به یک نقطه. |
27تیر1391 |
رضایت خاطر، دشمن درجه یک بهبود مستمر است. |
26تیر1391 |
کشف فرصت ها رمز اصلی موفقیت مدیران و سازمان هاست. |
25تیر1391 |
بیسوادان سده بیست و یک کسانی اند که نمی توانند بیاموزند، آموخته های کهنه را دور بریزند و دوباره بیاموزند. |
24تیر1391 |
هر کار تصویری از فردی است که آن را انجام داده ، تصویر کار خود را با زیبایی ترسیم کنید. |
21تیر1391 |
وارد عمل شدن بدون برنامه ریزی علت همه شکست هاست. |
20تیر1391 |
بهترین روش پیش بینی آینده ، ساختن آن است. |
19تیر1391 |
بزرگترین خطر هنگام بوجود آمدن تغییرات ، خود تغییرات نیستند بلکه عمل کردن با منطق دیروز است. |
18تیر1391 |
روش های ساده تر را اگر موثرند هرگز بهروش های پیچیده تبدیل نکنید. |
17تیر1391 |
پیروزی آن نیست که هرگز زمین نخوری ، آن است که بعد از هر زمین خوردن برخیزی. |
14تیر1391 |
کسی که در انتظار زمان نشسته است ، آن را از دست می دهد. |
13تیر1391 |
امام حسن(ع) : تمام ترس ها از نادانی نشات می گیرد. |
12تیر1391 |
اگر از موضوعی علمی اطلاعی ندارید ، یا احتیاج به توضیحات بیشتری دارید ، بدون هیچ تردید سوال کنید. |
11تیر1391 |
اگر از موضوعی علمی اطلاعی ندارید، یا احتیاج به توضیحات بیشتری دارید،بدون هیچ تردید سوال کنید . |
10تیر1391 |
خلاقیت یعنی یک درصد الهام و 99 درصد عرق ریختن . |
7تیر1391 |
کسی که هرگز اشتباه نکرده هرگز چیزی را امتحان نکرده است . |
6تیر1391 |
برای گریز از پشیمانی، فقط یک راه وجود دارد و آن ، نهایت تلاش در هر کاری است که انجام می دهید . |
5تیر1391 |
فرصت های بالقوه،نامحدود هستند ولی شما بدون کار سخت نمی توانید آنها را ببینید . |
4تیر1391 |
از هر فرصتی برای یادگیری و تمرین جدید استفاده کنید . |
3تیر1391 |
از تلاش گروهی تقدیر کنید تا نشان دهید که برای کمک افراد به یکدیگر چقدر ارزش قائلید . |
31خرداد1391 |
برای فراگیری مهارت های جدید هیچوقت دیر نیست . |
30خرداد1391 |
اطمینان حاصل کنید که افراد نسبت به میزان اهمیت نقش خود در مجموعه واقف هستند . |
29خرداد1391 |
رضایت خود را از عملکرد مطلوب کارکنان ابراز کنید به ویژه زمانیکه به آنها برای بهتر شدن انگیزه می بخشد . |
28خرداد1391 |
به منظور دستیابی به نتایج موفقیت آمیز،افراد را به بهره گیری از حداکثر توان موجود تشویق کنید . |
27خرداد1391 |
امام حسین (ع): هیچ مسئولیتی را نپذیر مگر آنکه خودت را شایسته آن بدانی . |
24خرداد1391 |
شرط اول و نخست موفقیت شناخت توانایی های ذاتی خویش است . |
23خرداد1391 |
بدبین در هر فرصتی مشکل را می بیند،خوشبین در هر مشکلی فرصت را میبیند . |
22خرداد1391 |
اگر بخواهیم چیزی همانطور که هست بماند باید تغییر کند . |
21خرداد1391 |
مصمم شوید که کاری باید صورت گیرد،سپس راه انجام آن را خواهید یافت . |
20خرداد1391 |
کارمندان را تشویق کنید تا با ابتکار در انجام کارهایشان راههایی برای صرفه جویی و پایین آوردن هزینه ها پیدا کنند. |
17خرداد1391 |
از اشتباهات خود درس بگیرید و آن را به دیگران نیز درس بدهید . |
16خرداد1391 |
سامانه ای را جهت اخذ پیشنهاد اختصاص دهید و به کارمندان اطمینان دهید که در کمال رازداری به پیشنهادهای مطرح شده رسیدگی می کنید . |
11خرداد1391 |
با محول کردن مسئولیت به کارمندان مستعد و خلاق ،زمینه رشد و خلاقیت آنان را فراهم آورید . |
10خرداد1391 |
از هرکس،مطابق دانش و تجربه اش توقع داشته باشید تا بهترین نتیجه را بدست آورید . |
9خرداد1391 |
برای حل مشکلات احتمالی ،دوراندیش باشید و مطمئن باشید با در نظر داشتن چند راهکار تخصصی،هرگز در موارد اضطراری غافلگیر نخواهید شد . |
6خرداد1391 |
با فرق گذاشتن بیهوده بین افراد گروه ،انگیزه کاری آنها را از بین نبرید. |
7خرداد1391 |
کسی موفق می شود که آنچه را شما فکر می کنید فردا انجام دهید،او امروز انجام دهد . |
6خرداد1391 |
ایده ها سرمایه هایی هستند که در دست اشخاص مستعد به سود دهی می رسند . |
2خرداد1391 |
مدیرانی که نمی دانند آنچه را می خواهند چگونه اندازه گیری کنند،مجبورند چیزی را بخواهند که می توانند اندازه گیری کنند . |
1خرداد1391 |
تنها یک زمان وجود دارد که مهم است.اکنون!آن مهمترین است زیرا تنها زمانی است که در کنترل ماست . |
31اردیبهشت1391 |
هیچ چیز سریعتر از افرادی که معتقدند که روش کار دیروز بهترین روش کار برای فرداست،سازمان را از حرکت باز نمی دارد . |
30اردیبهشت1391 |
مسائل فقط فرصتهایی در لباس تلاش هستند . |
28اردیبهشت1391 |
حتی یک تصمیم درست هم غلط خواهد بود وقتی خیلی دیر اتخاذ شده باشد. |
27اردیبهشت1391 |
یک برنامه خوب که امروز اجرا شود بهتر از یک برنامه کاملاً دقیق است که فردا اجرا شود . |
26اردیبهشت1391 |
شما با افتادن در آب غرق نمی شوید،شما با ماندن در آنجا غرق می شوید . |
25اردیبهشت1391 |
کیفیت یک کار نیست ،کیفیت یک عادت است . |
24اردیبهشت1391 |
جدی ترین اشتباهات نتیجه پاسخ های غلط نیستند بلکه محصول پرسش های غلط هستند. |
23اردیبهشت1391 |
انجام کارهای بزرگ سخت است، اما هدایت کارهای بزرگ سخت تر است . |
22اردیبهشت1391 |
برای هرکس کاری مناسب و مطابق با توانمندی های او در نظر گرفته شود . |
20اردیبهشت1391 |
برای ثبت ایده های درخشانی که ناگهان به ذهن می رسند،همیشه یک قلم و کاغذ به همراه داشته باشید . |
19اردیبهشت1391 |
هرگز امید ارتقا را از زیر دستان نگیرید زیرا به طور یقین،انگیزه آنها برای تلاش از بین می رود . |
18اردیبهشت1391 |
چند ساعت از یک روز مشخص در ماه را به بازدید از سطوح مختلف سازمان و گفتگوی رو در رو با کارمندان اختصاص دهید . |
17اردیبهشت1391 |
به خاطر داشته باشید رعایت استانداردهای محیط کار در کارایی کارمندان موثر است . |
16اردیبهشت1391 |
در انجام کارها روی شیوه ای خاص تاکید نکنید، شاید کسی بتواند از مسیر کوتاه تر و بهتری شما را به مقصد برساند . |
14اردیبهشت1391 |
امام علی (ع): بزرگترین کارها با کوچکترین گام ها آغاز می شوند. |
13اردیبهشت1391 |
موفق کسی است که با آجرهایی که به طرفش پرتاب می شود ،یک بنای محکم بسازد . |
12اردیبهشت1391 |
سعی کنید که زمینه تصمیم سازی شما قبلاً در پرسنل زیر دست بوجود آمده باشد . |
11اردیبهشت1391 |
هرچه مدیر قدرت خود را کم و به زیر مجموعه واگذار کند، بهره وری بالاتر خواهد رفت . |
10اردیبهشت1391 |
همواره رشد خود را در رشد دیگران ببینید . |
9اردیبهشت1391 |
بجای اینکه بگویید این مشکل به من ربطی ندارد، همواره بگویید:من برای حل این مشکل چه باید بکنم . |
7اردیبهشت1391 |
اگر می توانید مشکلی را حل کنید و باری از دوش شهرداری بردارید،ولو اینکه در حوزه اختیارات و کاری شما نباشد ،حتماً اینکار را انجام دهید . |
5اردیبهشت1391 |
رعایت سلسله مراتب کاری را به مسئولین و سرپرستان گوشزد کنید . |
4اردیبهشت1391 |
با شروع به موقع جلسات ،وقت شناسی را به حاضرین بیاموزید . |
3اردیبهشت1391 |
روش محاسبات مالی را تا حدی یاد بگیرید که قادر به تجزیه و تحلیل گزارشات مالی سازمان باشید . |
2اردیبهشت1391 |
به کارمندان خود بیاموزید:بخشی از راه حل باشند نه مسئله . |
31فروردین1391 |
با قدردانی به موقع از کارمندان،انرژی کاری آنان را افزایش دهید و حس خلاقیت را در آنان تقویت کنید . |
30فروردین1391 |
مثل یک خردمند فکر کن اما با زبان مردم با آنها ارتباط برقرار کن. |
29فروردین1391 |
تا زمان را مدیریت نکنیم ،نمی توانیم چیز دیگری را مدیریت کنیم . |
28فروردین1391 |
مشوق و ترویج دهنده کار تیمی باشید تا هماهنگی و همسویی کارکنان جایگزین رقابت های ناسالم شود . |
27فروردین1391 |
از کارکنان بخواهید اگر با مشکلی روبرو می شوند ضمن اعلام آن مشکل چند راه حل مناسب نیز ارائه دهند . |
26فروردین1391 |