متن پیامک |
تاریخ ارسال |
یکی از مهمترین نکات، تصمیم گیری مدیران در سطح استراتژیک بر مبنای آمار صحیح است. |
23 اسفند 1399 |
کیفیت با آموزش شروع می شود و با آموزش بهبود می یابد. |
25 بهمن 1399 |
به خاطر داشته باشید رعایت استانداردهای محیط کار در کارایی کارمندان موثر است. |
18 بهمن 1399 |
با احتیاط بیاندیشید، اما با قاطعیت عمل کنید. |
11 بهمن 1399 |
اهداف بایستی مشخص، واقعگرایانه و قابل سنجش باشند. |
4 بهمن 1399 |
هوای پاک را نمی توان خرید اما می توان ساخت. |
27 دی 1399 |
رمز موفقیت ثبات در پیگیری هدف است. |
20 دی 1399 |
خلاقیت و نوآوری راهگشای بهره وری است. |
13 دی 1399 |
علت شکست های سازمانی را تجزیه و تحلیل کنید تا ضمن تشخیص مسیر نادرست، از تکرار آن جلوگیری کنید. |
6 دی ۱۳۹۹ |
پیشنهادهای کارکنان فرصتی با ارزش برای افزایش مهارت های فردی آنهاست. |
29 آذر 1399 |
هزینه برای آموزش نوعی سرمایه گذاری بلند مدت است. |
22 آذر 1399 |
یک مدیر باید بتواند سریع تر از کارکنانش بیاندیشد و عمل کند. |
15 آذر 1399 |
گاهی اوقات بدون اطلاع قبلی وارد اتاق کارکنان شوید و شخصاً با آنان به گفت و گو بپردازید. |
8 آذر 1399 |
از کارکنان بخواهید اگر با مشکلی روبه رو می شوند، ضمن اعلام آن مشکل چند راه حل مناسب نیز ارایه دهند. |
1 آذر 1399 |
کارمندان را تشویق کنید تا با ابتکار در انجام کارهایشان راههایی برای صرفه جویی و پایین آوردن هزینه ها پیدا کنند. |
24 آبان 1399 |
از اشتباهات خود درس بگیرید و آن را به دیگران نیز درس دهید. |
17 آبان 1399 |
شعار روز ششم هفته نکوداشت پدافند غیرعامل: پدافند شهری، زیرساخت های ایمن، شهرهایی امن |
10 آبان 1399 |
زمان دقیق پیاده سازی تصمیمات اخذ شده را پیدا کنید، چون ممکن است اجرای یک نقشه خوب، در زمان نامناسب با شکست روبه رو شود. |
3 آبان 1399 |
برای ثبت ایده های درخشانی که ناگهانی به ذهن می رسند، همیشه یک قلم و کاغذ به همراه داشته باشید. |
19 مهر 1399 |
نحوه استفاده از نرم افزارهای مرتبط با کار خود را بیاموزید. |
12 مهر 1399 |
روش محاسبات مالی را تاحدی یاد بگیرید تا قادر به تجزیه و تحلیل های گزارشات مالی سازمان باشید. |
5 مهر 1399 |
در موقع امضا کردن نامه ها و مکتوبات آن ها را به دقت مطالعه کنید و از امضا کردن آن ها، زمانی که حوصله و تمرکز ندارید پرهیز کنید. |
29 شهریور 1399 |
دانش حرفه ای خود را تا حدی بالا ببرید که در موارد لزوم در مقابل کلیه سوالات حرفه ای حاضر جواب باشید. |
۲۲ شهریور ۱۳۹۹ |
اجازه ندهید بار مسئولیت کارمندان بی کفایت و کند بر دوش کارمندان خبره و ساعی تحمیل شود زیرا افراد با درک این بی عدالتی انگیزه خود را از دست می دهند. |
15 شهریور 1399 |
به هرکس فراخور فعالیت و بازده کاری اش پاداش دهید و با درنظر گرفتن پاداش های مساوی، حرکت افراد شایسته را کند نکنید. |
1 شهریور 1399 |
با بی اهمیت جلوه دادن کارهای کارمندان، زحمات آنان را بی ارزش نکنید. |
۲۵ مرداد ۱۳۹۹ |
علت شکست های سازمانی را تجزیه و تحلیل کنید تا ضمن تشخیص مسیر نادرست، از تکرار آن جلوگیری شود. |
4 مرداد 1399 |
وقتی می خواهید کاری را به کسی محول کنید، روشی را برای عنوان کردنش انتخاب کنید تا حس مسئولیت افراد برانگیخته شود. |
۲۸ تیر ۱۳۹۹ |
تفویض اختیار سلب مسولیت نمی کند، با تفویض اختیار به جای القای اندیشه، اندیشیدن را بیاموزیم. |
۱۴ تیر ۱۳۹۹ |