جستجو

نشست هاي تخصصي

تاریخ: دوشنبه, 13 مهر,1394 نظرات: 0 نظر نمایش: 335 مرتبه تعداد امتیاز: 0   (Article Rating)
نتایج نشست اول از مجموعه نشست های"مشکلات ارتباطی شهرداری و شهروندان اهوازی: آسیب ها و راهکارها"

تاریخ برگزاری: چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴              مکان:سالن اجتماعات شورای شهر

نتایج نشست:

  • بهترین تبلیغ برای هر سازمان عملکرد آن است. بنابراین با عملکرد بهتر، خودبخود تبلیغات بیشتری صورت می گیرد.
  • گسترش فضای مجازی  منجر به سست شدن ارتباطات خانوادگی می گردد که آگاه سازی شهروندان در این خصوص، وظیفه حوزه فرهنگی و اجتماعی می باشد. 
  • کمرنگ شدن هنر و ادبیات بومی، منجر به کمرنگ شدن هویت شهروندی و احساس تعلق شهروندان به شهر خود می شود.
  • شهرداری اهواز سالانه هزینه بسیار زیادی را صرف خدمات رسانی می کند، و گاه این هزینه ها به دلیل شرایط خاص اقلیمی به چند برابر هزینه های مشابه در کلانشهرهای دیگر می رسد، اما مردم از این واقعیات آگاهی ندارند و در نتیجه گاه بعضی افراد قضاوت منصفانه ای ندارند. به منظور بهبود ارتباط شهروندان و شهرداری می توان از  پتانسیل بسیار بالای فضای شهری در برقراری ارتباط با مردم و انتقال واقعیات مربوط به خدمات، استفاده نمود. زیرا شهرداری دارای تابلویی به وسعت تمام شهر است، و تمام شهر می تواند نمایانگر خدمات شهرداری و عملکرد شهرداری به شهروندان باشد.

 

شرکت کنندگان :
شرکت کنندگان: دکتر مهدی نداف، استاد دانشگاه شهید چمران(سخنران اصلی) اعضاء شورای اسلامی شهر اهواز، مدیران و کارشناسان روابط عمومی مرکز، مناطق و سازمانها، کارشناسان سامانه 137، کارشناسان معاونت فرهنگی-اجتماعی و جمعی از خبرنگاران
این نشست در راستای شناخت آسیب ها و راهکارهای ارتباط متقابل شهروندان و شهرداری اهواز توسط گروه مطالعات فرهنگی و اجتماعی مدیریت مطالعات و پژوهش معاونت برنامه ریزی و توسعه  مورخ چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ در سالن شورای شهر برگزارشد.
 

کد: 27803
نویسنده خبر: اپراتور سایت

در حال حاضر هیچ نظری ارسال نشده است
ارسال نظر:
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.